[*] [Fwd: Job_Offer_from_Unlimitel]

John Lange john.lange at open-it.ca
Thu Mar 22 01:32:23 CDT 2007


-------- Forwarded Message --------
> From: wholesalemgr at unlimitel.ca

> Subject: Job_Offer_from_Unlimitel
> Date: Thu, 22 Mar 2007 01:52:51 -0400
> 
> Hey Asterisk lovers!
> 
> We have an opened positions at Unlimitel that could
> interest some of you:
> 
> 1- VoIP Technical support (Asterisk)
> 
> Job description:
> 
> The VoIP technical support position will require the
> technician to handle all trouble ticket for VoIP customers
> (about 50%) and will also need to maintain the lab systems
> and configuration for specific test needs (10%).  He
> will also assist in accounts provisioning (10%), 911 VoIP
> registration reports (5%), LNP reports and 411 directory
> reports (5%). And finally, the technician will monitor
> and acknowledge any alarms on the operational VoIP
> network (20%).
> 
> The technician needs to be agile with FreePBX/Trixbox. He
> will need to have a very good understanding of IP networks
> and VoIP networks. He also need to be very comfortable
> with Linux OS (CentOS) and MySQL servers.
> 
> We will train the technician on maintaining our CarrierClass
> telephone switch and how to maintain our Ethernet switches.
> 
> Cisco switches knowledge is a plus, but not necessary.
> Billingual (english/french) technician is a plus, but not necessary.
> 
> The position will require pager duties outside normal working
> hours in rotation with the other geek (me!).
> 
> We work in a very quiet environment in a rural village in
> eastern Ontario (Casselman) where cost of living is much
> lower than big cities.
> 
> We've been in business for 10 years and are one of the top
> VoIP providers for IP-PBX servers in Canada with T1 links
> from Quebec City to Vancouver.
> 
> I hope this description will give you a good idea of what
> we're looking for.
> 
> If one of you refer a candidate to us and we hire that
> candidate, we will give you $500.00 in VoIP services free
> as a token of our appreciation!
> 
> Send your resumes to monetteh at unlimitel.ca
> 
> Thank you,
> 
> Stephan Monette
> Unlimitel Inc.
> Tel.: 1-877-464-6638, x221
> 
> ********************************************************************
> 
> Salut les utilisateurs Asterisk!
> 
> Nous avons une position d'ouverte chez Unlimitel qui pourrait vous
> interesse:
> 
> Technicien support technique VoIP.
> 
> Description:
> 
> Le technicien VoIP sera en charge de repondre a tous les rapports
> d'incidents (50% du temps) et maintenir nos systemes dans notre
> laboratoire (10%). Il devra aussi aider avec la creation des comptes
> VoIP (10%), les demandes d'enregistrement 911 (10%), les rapports
> LNP et 411 (10%). Finalement, il devra aussi surveiller et traiter
> les alarmes sur notre réau VoIP opétionel (20%).
> 
> Le technicien doit etre habile avec les logiciels FreePBX/Trixbox.
> Il devra aussi avoir une tres bonne connaissance des resaux IP et
> VoIP. Il doit aussi etre comfortable avec les serveurs Linux (CentOS)
> et MySQL.
> 
> Nous allons aussi entrainer le technicien sur tous nos systemes de
> telephones VoIP (carrier class) et nos commutateurs (switch) ethernet.
> 
> La connaissance des switch Cisco est un plus, mais pas necessaire.
> Le parler/ecrire Anglais est necessaire et le francais est un atout.
> 
> Cette position necessite aussi des quart de "pager duty" en rotation
> avec l'autre "geek" (moi!).
> 
> Unlimitel est une entreprise en pleine expansion et en affaire
> depuis 10 ans.
> 
> Nous travaillons dans un environnement tres calme dans un village
> rurale de l'Est de l'Ontario la ou les impots et l'essence sont
> 10% moins chers qu'au Quebec! :)
> 
> La personne qui nous refere un candidat et que nous engageons ce candidat,
> recevera $500 de services VoIP Unlimitel gratuitement comme cadeau
> d'appreciation de notre part.
> 
> Envoyes-nous vos resume a monetteh at unlimitel.ca.
> 
> Merci.
> 
> Stephan Monette
> Unlimitel Inc.
> tel.: 1-877-464-6638, x221 




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